Kedves látogató!

Cégünk a mai napon (2018-06-27) befejezte a futárpostai tevékenységét.
Minden jót kívánunk a továbbiakban!

Köszönettel és üdvözlettel, a WWA csapata.

GYIK - WWA Futárszolgálat

Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítás

Milyen méretű csomagokat szállítanak?

Övméret: max. 300 cm (2 X magasság + 2 X szélesség + 1 X hosszúság), hosszúság: max. 120 cm

Mennyi lehet egy csomag maximális súlya?

Egy csomag súlya legfeljebb 30 Kg lehet. A súly- és mérethatárt meghaladó csomagok szállítására kérjen egyedi árajánlatot.

Milyen árukat nem szállítanak?

– különleges értékű áruk, pl. nemesfémek, ékszer, pénz, érmék, műtárgyak, mindenféle értékpapír, pénzértékű dokumentumok, kisorsolt, nyereményszelvények, pályázatok, késedelmi kötbérrel terhelt dokumentumok, okirat és bélyeg
– nem kielégítő csomagolású vagy csomagolás nélküli küldemények, különösen törésveszélyes áruk esetében, valamint nem kielégítő, tévedésre okot adó jelölésű vagy jelölés nélküli áruk
– összepántolt csomagok
– mindenfajta romlandó áru
– meleg és hő hatására térfogatváltozásra képes anyagok (zsírok, olajok stb.)
– kegyeleti érzéseket sértő tárgyak,halotti hamvak és földi maradványok
– élő növények és állatok
– narkotikumok, egyéb hallucinogén és a BTK.-ban meghatározott anyagok
– szúró-, vágó- és lőfegyverek, lőszer, robbanószer, ADR szállítás köteles áruk
– magánszolgáltatók általi továbbításból kizárt áruk
– a súly és mérethatárt meghaladó küldeményeket
– „postán maradó” küldemények, illetve postafiókra és hely

Raklapos küldeményeket szállítanak?

Nem. Jelenleg nem foglalkozunk raklapos küldemények szállításával.

Mennyi idő alatt szállítják vissza a visszáru csomagokat?

Átlagosan 3 munkanapon belül.

Vállalják a túlsúlyos, valamint a túlméretes csomagok szállítását plusz költéségért?

A súly- és mérethatárt meghaladó csomagok szállítására kérjen egyedi árajánlatot.

Utánvét

Milyen módon történik a beszedett utánvét összegek kifizetése?

A beszedett összegeket heti 2 alkalommal utaljuk a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra. Készpénzes kifizetésre nincsen lehetőség.

Mikor utalják a beszedett utánvét összegeket?

A beszedett utánvét összegeket heti 2 alkalommal utaljuk a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra. Az utalt összegekről minden esetben küldünk egy részletes elszámolást.

Hogyan módosíthatom egy felvett csomag utánvét összegét?

Az utánvét összeget csak a kiszállítás megkezdéséig tudjuk módosítani. Kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Mennyi lehet egy csomag maximális utánvét összege?

Az utánvét összege legfeljebb 500,000 Ft lehet.

Csomagkézbesítés

Mikor kézbesítik a felvett csomagokat?

Futáraink a csomagok felvételét követően átlagosan 2 munkanapon belül megkísérlik a kézbesítést 08:00 és 17:00 óra között.

Mi történik, ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot?

Sikertelen kézbesítés esetén a következő munkanapok egyikén ismét megkiséreljük a küldemény kézbesítését. Ezt a szolgáltatást minden ügyfelünknek díjmentesen biztosítjuk.

Kap-e értesítést a címzett a kiszállítás előtt?

A kézbesítés előtt email értesítőt küldünk a címzettnek. Igény szerint SMS értesítő küldésére is van lehetőség.

A címzettek tudnak bankkártyával fizetni a futárnál?

Jelenleg csak készpénzzel lehet fizetni a futárnál.

Hogyan tudom módosítani a már felrögzített csomagomat?

Az Ügyfélszoftverben a Csomagok menüpont alatt szerkesztheti a felrögzített küldeményeket.

Csomagfelvétel

Hol történik a csomagok felvétele?

A csomagok felvétele minden esetben a szerződésben megjelölt telephely(ek)en történik.

Van lehetőség több telephelyet működtetni?

Természetesen igen. Több telephely esetén Ön mindig az aktuális telephelyre kérheti a futár kiállást.

Hogyan tudok futár kiállást rendelni a telephelyemre?

A futár kiállást az Ügyfélszoftverben a Futár rendelés menüpontban tudja megrendelni. Igény szerint rendszeres kiállást is tudunk biztosítani, így Önnek nem kell minden alkalommal előre jeleznie szándékát.

Mikor jön a futár a csomagokért?

Futáraink az adott munkanapon 08:00 és 17:00 óra között érkeznek a csomagokért. Az Ügyfélszoftverben a Futár rendelés menüpontban adhatja le a rendelést és megjelölheti a felvételi telephelyet.

Egy napon több telephelyre is tudják biztosítani a futár kiállást?

Igen, az Ügyfélszoftverben a Futár kiállás menüpontban adhatja le rendelését.

Telefonon is megrendelhetem a futár kiállást?

Igen. Hívjon minket a +36 70 368 9720-as ügyfélszolgálati telefonszámon.

Csomagrögzítés

Hogyan tudom rögzíteni a csomagokat?

A csomagokat az internetes ügyfélszoftverben (a https://ugyfelszoftver.wwa.hu/ címen) tudja rögzíteni. Szerződéskötés után elkészítjük fiókját és átadjuk Önnek a belépéshez szükséges adatokat.

Milyen méretű csomagcímkéket kell nyomtatni?

A4 méretű öntapadós etikett (8 címke, 105x74 mm)

Számlázás

Milyen időközönként állítanak ki számlát?

Heti rendszerességgel állítunk ki számlát Önnek, melyről minden esetben email értesítőt küldünk Önnek.

Van lehetőség havi ciklusban történő számlázásra?

Nincs lehetőség havi ciklusban történő számlázásra.

Milyen teljesítéssel állítják ki a számlákat?

A számlákat 5 munkanapos fizetési határidővel állítjuk ki.

Hol találom meg a számláimat?

Az ügyfélszoftverben a Számlák menüpont alatt az összes kiállított számlát megtalálja.

Milyen módokon tudom kiegyenlíteni a számlát?

A számlát többféle módon kiegyenlítheti:

– levonás a beszedett utánvét összegekből (számla kompenzáció)
– banki átutalás
– bankkártyás számlabefizetés

Számolnak fel útdíj és/vagy üzemanyag felárat?

Cégünk nem alkalmaz útdíj és üzemanyag felárat.

Egyéb

Mi az az ügyfélszoftver?

Az ügyfélszoftver egy internetes címen elérhető adminisztrációs felület. Itt tud elvégezni minden feladatot a csomagok feladásával kapcsolatban, például: Csomagok rögzítése, futár kiállás megrendelése, számlák, bankkártyás számlabefizetés, csomagkövetés... stb.

Sérült csomag esetén mennyi időn belül várható a kárigény kivizsgálása?

Az írásban jelzett kárigényeket átlagosan 7 munkanapon belül kivizsgáljuk.