X

Plusz 5% kedvezmény kupon

Csak kérje el a szerződéstervezetet!

Kód: FCGHJW

Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítási információk

Milyen méretű csomagokat szállítanak?

Övméret: max. 300 cm (2 X magasság + 2 X szélesség + 1 X hosszúság), hosszúság: max. 80 cm

Mennyi lehet egy csomag maximális súlya?

Egy csomag súlya legfeljebb 30 Kg lehet. A súly- és mérethatárt meghaladó csomagok szállítására kérjen egyedi árajánlatot.

Milyen árukat nem szállítanak?

- különleges értékű áruk, pl. nemesfémek, ékszer, pénz, érmék, műtárgyak, mindenféle értékpapír, pénzértékű dokumentumok, kisorsolt, nyereményszelvények, pályázatok, késedelmi kötbérrel terhelt dokumentumok, okirat és bélyeg
– nem kielégítő csomagolású vagy csomagolás nélküli küldemények, különösen törésveszélyes áruk esetében, valamint nem kielégítő, tévedésre okot adó jelölésű vagy jelölés nélküli áruk
– összepántolt csomagok
– mindenfajta romlandó áru
– meleg és hő hatására térfogatváltozásra képes anyagok (zsírok, olajok stb.)
– kegyeleti érzéseket sértő tárgyak,halotti hamvak és földi maradványok
– élő növények és állatok
– narkotikumok, egyéb hallucinogén és a BTK.-ban meghatározott anyagok
– szúró-,vágó- és lőfegyverek,lőszer,robbanószer, ADR szállítás köteles áruk
– magánszolgáltatók általi továbbításból kizárt áruk
– 3 m-t hosszúságot, illetve 3,2 m körméretet meghaladó áruk
– „postán maradó” küldemények, illetve postafiókra és hely

Veszélyes (ADR) áruk szállítását is vállalják?

Veszélyes (ADR) áruk szállítását nem vállaljuk.

Bevásárlóközpontokba szállítanak?

Nem. Jelenleg csak házhozszállítással foglalkozunk.

Raklapos küldeményeket szállítanak?

Nem. Jelenleg nem foglalkozunk raklapos küldemények szállításával.

Mennyi idő alatt kapom vissza a visszáru csomagokat?

Átlagosan 3 munkanapon belül.

Vállalják a túlsúlyos, valamint a túlméretes csomagok szállítását plusz költéségért?

A súly- és mérethatárt meghaladó csomagok szállítására kérjen egyedi árajánlatot.

Utánvét

Milyen módon történik a beszedett utánvét összegek kifizetése?

A beszedett összegeket heti 2 alkalommal utaljuk a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra. Készpénzes kifizetésre nincsen lehetőség.

Mikor utalják a beszedett utánvét összegeket?

A beszedett utánvét összegeket heti 2 alkalommal utaljuk a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra. Az utalt összegekről minden esetben küldünk egy részletes elszámolást.

Hogyan módosíthatom egy felvett csomag utánvét összegét?

Az utánvét összeget csak a kiszállítás megkezdéséig tudjuk módosítani. Kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Mennyi lehet egy csomag maximális utánvét összege?

Az utánvét összege legfeljebb 500,000 Ft lehet.

Csomagkézbesítés

Mikor kézbesítik a felvett csomagokat?

Futáraink a felvételt követő munkanapokon kézbesítik a csomagokat 08:00 és 17:00 óra között.

Mi történik, ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot?

Sikertelen kézbesítést követően ismét megkiséreljük a küldemény kézbesítését. Ezt a szolgáltatást minden ügyfelünknek díjmentesen biztosítjuk.

Kap-e értesítést a címzett a kiszállítás előtt?

A kézbesítés előtti napon email értesítőt küldünk a címzettnek. Igény szerint SMS értesítő küldésére is van lehetőség.

A címzettek tudnak bankkártyával fizetni a futárnál?

A futárnál kizárólag készpénzzel tudnak fizetni.

Hogyan tudom módosítani a már felrögzített csomagomat?

Amennyiben még nem adta át a csomagot felvételre, úgy egyszerűen rögzítsen egy új csomagot az Ügyfélszoftverben. Amennyiben a csomag már kiszállítás alatt van, nem áll módunkban módosítani az adatait. A visszáru csomagokról értesítőt küldünk az email címére, ahol kiválaszthatja, hogy mit szeretne ezekkel a csomagokkal (vissza a telephelyre, ismételt kézbesítés a küldemény módosításával vagy anélkül).

Csomagfelvétel

Hol történik a csomagok felvétele?

A csomagok felvétele minden esetben a szerződésben megjelölt telephely(ek)en történik.

Van lehetőség több telephelyet működtetni?

Természetesen igen. Több telephely esetén Ön mindig az aktuális telephelyre kérheti a futár kiállást.

Hogyan tudok futár kiállást rendelni a telephelyemre, hogy elvigyék a csomagokat?

A futár kiállást az Ügyfélszoftverben a Futár rendelés menüpontban tudja megrendelni. Igény szerint rendszeres kiállást is tudunk biztosítani, így Önnek nem kell minden esetben manuálisan rendelnie.

Mikor jön a futár a csomagokért?

Futáraink 08:00 és 17:00 óra között érkeznek a megjelölt telephelyre.

Egy napra több telephelyre is rendelhetek futárt?

Igen, akár az összes telephelyére is rendelhet ugyanarra a napra.

Van lehetőség arra, hogy telefonon rendeljem meg a futárt?

Nincs, a futárt mindig előző nap kell megrendelni az ügyfélszoftverből.

Csomagrögzítés

Hol tudom rögzíteni a csomagokat?

A csomagokat az internetes ügyfélszoftverben (a https://ugyfelszoftver.wwa.hu/ címen) tudja rögzíteni.

Milyen méretű csomagcímkéket kell nyomtatni?

A4 méretű öntapadós etikett (8 címke, 105x74 mm)

Számlázás

Mikor kapok számlát?

Rendszerünk heti rendszerességgel állítja ki a számlát melyről információs emailt küldünk az ügyfélszoftverben megadott email címre.

Van lehetőség havi számlázásra?

Jelenleg nincs lehetőség havi számlázásra.

Milyen teljesítéssel állítják ki a számlákat?

A számlákat 5 munkanapos fizetési határidővel állítjuk ki.

Hol találom meg a számláimat?

Az ügyfélszoftverben a Számlák menüpont alatt az összes kiállított számlát megtalálja.

Hogyan fizethetem be a számlát?

A számlát banki átutalással és online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti. A bankkártyás befizetés egyszerűen elérhető az Ügyfélszoftverben a Számlák menüpont alatt.

Számolnak fel útdíj és üzemanyag felárat?

Nem, nálunk nincsen útdíj és üzemanyag felár.

Egyéb

Mi az az ügyfélszoftver?

Az ügyfélszoftver egy internetes címen elérhető adminisztrációs felület. Itt tud elvégezni minden feladatot a csomagok feladásával kapcsolatban, például: Csomagok rögzítése, ügyfél felvétel, futár kiállás rendelés ... stb.

Ha a csomagom megsérül, mennyi időn belül várható a kár kivizsgálása?

Maximum 15 munkanap.