Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítási információk

Milyen méretű csomagokat szállítanak?

Övméret: max. 300 cm (2 X magasság + 2 X szélesség + 1 X hosszúság), hosszúság: max. 170 cm

Mennyi lehet egy csomag maximális súlya?

Egy csomag súlya legfeljebb 30 Kg lehet.

Milyen árukat nem szállítanak?

- különleges értékű áruk, pl. nemesfémek, ékszer, pénz, érmék, műtárgyak, mindenféle értékpapír, pénzértékű dokumentumok, kisorsolt, nyereményszelvények, pályázatok, késedelmi kötbérrel terhelt dokumentumok, okirat és bélyeg
– nem kielégítő csomagolású vagy csomagolás nélküli küldemények, különösen törésveszélyes áruk esetében, valamint nem kielégítő, tévedésre okot adó jelölésű vagy jelölés nélküli áruk
– összepántolt csomagok
– mindenfajta romlandó áru
– meleg és hő hatására térfogatváltozásra képes anyagok (zsírok, olajok stb.)
– kegyeleti érzéseket sértő tárgyak,halotti hamvak és földi maradványok
– élő növények és állatok
– narkotikumok, egyéb hallucinogén és a BTK.-ban meghatározott anyagok
– szúró-,vágó- és lőfegyverek,lőszer,robbanószer, ADR szállítás köteles áruk
– magánszolgáltatók általi továbbításból kizárt áruk
– 3 m-t hosszúságot, illetve 3,2 m körméretet meghaladó áruk
– „postán maradó” küldemények, illetve postafiókra és hely

Veszélyes (ADR) áruk szállítását is vállalják?

Veszélyes (ADR) áruk szállítását nem vállaljuk.

Bevásárlóközpontokba szállítanak?

Nem. Jelenleg csak házhozszállítással foglalkozunk.

Raklapos küldeményeket szállítanak?

Nem. Jelenleg nem foglalkozunk raklapos küldemények szállításával.

Utánvét

Milyen módon történik a beszedett utánvét összegek kifizetése?

A beszedett összegeket heti 3 alkalommal utaljuk a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra. Készpénzes kifizetésre nincsen lehetőség.

Mikor utalják a beszedett utánvét összegeket?

A beszedett utánvét összegeket heti 3 alkalommal utaljuk a szerződésben megjelölt bankszámlaszámra. Az utalt összegekről minden esetben küldünk egy részletes elszámolást.

Hogyan módosíthatom egy felvett csomag utánvét összegét?

Az utánvét összeget csak a kiszállítás megkezdéséig tudjuk módosítani. Kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Mennyi lehet egy csomag maximális utánvét összege?

Az utánvét összege legfeljebb 500,000 Ft lehet.

Csomagkézbesítés

Mikor kézbesítik a felvett csomagokat?

Futáraink a felvételt követő munkanapokon kézbesítik a csomagokat 08:00 és 17:00 óra között.

Mi történik, ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot?

Sikertelen kézbesítés esetén futárunk a következő munkanapon ismét megkísérli a csomag kézbesítését. Ezt a szolgáltatást minden ügyfelünknek díjmentesen biztosítjuk.

Kap-e értesítést a címzett a kiszállítás előtt?

A kézbesítés előtti napon email értesítőt küldünk a címzettnek. Igény szerint SMS értesítő küldésére is van lehetőség.

Csomagfelvétel

Hol történik a csomagok felvétele?

A csomagok felvétele minden esetben a szerződésben megjelölt telephely(ek)en történik.

Van lehetőség több telephelyet működtetni?

Természetesen igen. Több telephely esetén Ön mindig az aktuális telephelyre kérheti a futár kiállást.

Hogyan tudok futár kiállást rendelni a telephelyemre, hogy elvigyék a csomagokat?

A futár kiállást az Ügyfélszoftverben a Futár rendelés menüpontban tudja megrendelni. Igény szerint rendszeres kiállást is tudunk biztosítani, így Önnek nem kell minden esetben manuálisan rendelnie.

Mikor jön a futár a csomagokért?

Futáraink 08:00 és 17:00 óra között érkeznek a megjelölt telephelyre.

Csomagrögzítés

Hol tudom rögzíteni a csomagokat?

A csomagokat az internetes ügyfélszoftverben (a https://ugyfelszoftver.wwa.hu/ címen) tudja rögzíteni.

Milyen méretű csomagcímkéket kell nyomtatni?

A4 méretű öntapadós etikett (8 címke, 105x74 mm)

Számlázás

Mikor kapok számlát?

Rendszerünk heti rendszerességgel állítja ki a számlát melyről információs emailt küldünk az ügyfélszoftverben megadott email címre.

Van lehetőség havi számlázásra?

Jelenleg nincs lehetőség havi számlázásra.

Milyen teljesítéssel állítják ki a számlákat?

A számlákat 7 munkanapos fizetési határidővel állítjuk ki.

Hol találom meg a számláimat?

Az ügyfélszoftverben a Számlák menüpont alatt az összes kiállított számlát megtalálja.

Hogyan fizethetem be a számlát?

A számlát banki átutalással és online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti. A bankkártyás befizetés egyszerűen elérhető az Ügyfélszoftverben a Számlák menüpont alatt.

Számolnak fel útdíj és üzemanyag felárat?

Nem, nálunk nincsen útdíj és üzemanyag felár.

Egyéb

Mi az az ügyfélszoftver?

Az ügyfélszoftver egy internetes címen elérhető adminisztrációs felület. Itt tud elvégezni minden feladatot a csomagok feladásával kapcsolatban, például: Csomagok rögzítése, ügyfél felvétel, futár kiállás rendelés ... stb.